Lördag

Postat av Cassandra den 2009-08-29 15:56:08


Just nu är jag hos Denise och umgås med henne :) Jag och Josefin har idag vart och kollat på Denise innebandymatch! :) Josefin skötte sig mycket bra förutom när hon blev lite uttåkad :P Efter matchen åkte vi förbi farsta, fixade en present till Deborah som fyllde år i tisdags och idag ska jag dit på litet kalas :) Sen blev de lunch och nu tar vi de lugnt innan vi ska fixa oss :)

Kl 6 kommer mina svärföräldrar för att ta Josefin tills Christofer kommer hem från aikmatchen! :) Så jag hinner i tid till Deborah, ska lämna av Denise på vägen som ska på tjejmiddag hos sin kompis som fyller år :)

Jag lägger in lite bilder, tårtan fick jag av Louise när jag fyllde år, sen prövar Josefin Louises farmors gamla solglasögon och en liten bild på mig och min underbara dotter! :)

Nu är de väl bara en vecka kvar tills vi ev får internet tillbaka :P






Kommentarer
Postat av: Louise

Gu så fin bild på dig och ungen min(okej de är din) :D<3 puss

2009-08-29 @ 18:40:43
URL: http://enrattaatminarm.blogg.se/
Postat av: Anonym

guuud vad fin bild på er i mitten!! söt mamma söt dotter :) hon är ju verkligen slående lik dig, kopia :D

2009-08-31 @ 09:53:17
Postat av: Louise - [ Mamma till Eddie ]

söt bild på er två i mitten :).. duu, jag kommer upp till haninge den 11 sept, men kan tyvärr inte ta med mig eddie :/ det blir så dumt i min mosters lilla 1:a åså.. men det vore jättekul att ses på lördagen ändå ;D

2009-08-31 @ 10:47:10
URL: http://louisekumlin.blogg.se/
Postat av: Sandra [2barnsmamma]

Härlig tårta -

tuff hon var i glasögonen haha! :)

2009-08-31 @ 17:13:58
URL: http://sandrastomberg.blogg.se/
Postat av: BoNiiiTA

Seriöst Josefin är jätte söt, inte mångabarn som e riktigt söta faktiskt om jag ska vara ärlig.. dom blir ofta sötare när dom blir äldre..



2009-09-02 @ 21:06:48
URL: http://isabelhernandez.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback