Mammaträff + Kalas

Postat av Cassandra den 2009-08-14 23:05:52


Idag var de mammaträff, Michaela fixade ihop hela gänget igen! (Eller försökte, alla kunde tyvärr inte komma). Michis bjöd på supergod lunch och efterrätt! De var verkligen supergott och man gick verkligen inte därifrån hungrig :P Tack så mycket för allt gott! Barnen lekte och hade de kul, medan vi vuxna pratade och hade de trevligt!

Vi åkte hem innan rusningen. Jag hämtade upp Christofer på jobbet sen åkte vi hem och gjorde oss iordning och köpte en blomma och åkte på kalas! Christofers farmor fyller år idag, 92 tror jag de var :P Grattis Inga! De var verkligen supertrevligt och vi kom hem för inte så länge sen. Josefin har vart jätte glad och bara busat omkring! Ville verkligen inte sitta still! Sen fick vi träffa Anki som ska få en bebis den 8 september (om jag inte minns fel). Sen var de självklart trevlig att träffa de andra också! Generationskort togs de också! Så nu ska jag framkalla några till de alla och skicka dom! :)

Men nu ska jag kolla på tv med Christofer, sen blir de läggdags :) Sov gott på er alla!



Kommentarer
Postat av: malin

vad bra :)

jodå hon mår bara bra, växer på som bara den!

vad roligt :) hur gammal var hon när hon tog första stegen själv? sist vi pratade vet ja att du sa att hon nog nu går när som helst :)



har du många vänner som har barn?

kramkram

2009-08-15 @ 12:23:56
URL: http://malinnpeterson.blogg.se/
Postat av: Nicole - mamma till C

Mammaträff var ett tag sen man var på :)

2009-08-16 @ 16:24:22
URL: http://nicoleb.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback