Mysdagar med Carro och Adam

Postat av Cassandra den 2009-08-25 19:41:05


Igår och idag har vi umgåts med Carro och Adam. Igår var vi bara hemma hos dom och hade de trevligt och jätte god lunch! Barnen lekte och Christofer kom och hämtade mig runt middagstid :) Idag möttes vi runt 9 i stan och god frukost och sen blev de lite shopping och sen blev de lunch med Carros kompis Emelie och sen blev de mer shopping. Och vi var inne på babyproffsen och där fick jag hjälp att fixa stänkskydden på vagnen! Men nu iallafall är vi hemma oss Carro och Adam. Därför passar jag på att låna datan lite :P Jag och Carro ska snart äta middag! Christofer ska jobba sent idag och hämtar mig och Josefin senare :D Vi kom hem med 2 påsar idag! :P De var lite snabbt om idag och igår :D Bilder kommer, när jag har tillgång till dom :) Ha de så bra sålänge! (Carro kanske lägger upp bilder, om ni vill se)



Uppdatering om Josefin: Har 11 tänder och "pratar" mer och mer, säger mer och mer ord!



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback