Mysunge

Postat av Cassandra den 2009-08-31 17:35:33


Josefin har legat och myst mycket i famnen idag, men även har hon lekt som en tok. Hon är verkligen så himla glad fast hon är så snorig. Men de känns som om de är på bättringsväg, för hon är absolut inte lika snorig som igår :) Så får hålla tummarna att de går över snart så vi kan gå ut och leka :D

Min snälla mamma sa att vi fick låna datan + internet en dag till :) Så imorn har jag något och sysselsätta mig med när Josefin sover :) Jag hoppas nu verkligen att Josefin blir lite bättre så vi iallafall kan gå ut och leka lite. Vill inte gå ut med henne än, vill inte att de ska bli värre.

Nu kom Christofer hem och vi ska gå göra lite middag, får se vad som blir, har verkligen ingen fantasi. Tror Christofer får fixa maten idag :D



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback