Sjuka

Postat av Cassandra den 2009-08-31 11:31:53


I lördags hade jag de jätte trevligt hemma hos Deborah! Massa prat och skratt och de var verkligen en lyckad kväll! Under natten vaknar Josefin och jag tar tempen och hon har 38 grader, och jag känner att jag har jätte ont i halsen. Josefin ville inte somna om, så hon fick alvedon och vi gick ut i vardagsrummet och sov. Morgonen kunde jag inte prata, var så himla hes och Josefin var jätte snorig, men febern var iallfall borta och hon var jätte pigg. Så vi började dagen med att gå till centrum för att köpa halstabletter, nässprej, flytande alvedon och tablett alvedon.

Sen tog vi de bara lugnt hela dagen. Och denna vecka kommer vi bara att vara hemma. Jag vill att Josefin ska bli frisk och inte komma ut till mer basiller. Jag mår redan bättre, är inge hes idag, men har fått hosta. Josefin har nu sovit i 2,5 tim så man märker att hon inte mår bra och att hon sovit dåligt under natten.

Mamma kom förbi med deras data för ett tag sen så jag kan kolla runt lite på internet och bara ta de lugnt! Men Chrsitofer ska förmodligen åka och lämna tillbaka den sen :P





Kommentarer
Postat av: Mamma

Krya på er....Du får höra av dig om du vill ha något. Kram, Kram

2009-08-31 @ 16:37:08

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback