V 33

Postat av Cassandra den 2009-08-10 10:36:18


Då var de en ny vecka! igår har jag och Christofer haft fult upp, vi håller på att fixa och trixa med sovrummet och de är inte riktigt klart. Vi ska fixa de när Christofer kommer hem från jobbet. Just nu ligger Josefin och sover lite lunch, sen blir de att äta lunch när hon vaknat. Idag ska vi förmodligen träffa Marie och Nellie. Men har inte hennes nummer kvar på mobilen, så jag hoppas hon hör av sig snart :P De är väl de vi ska göra idag! :) Och nu är de inte lång tid kvar tills jag fyller år heller och inte heller till jag och Christofer firar 2 år som förlovade. Imorn är de 11 augusti och de var exakt två år sen vi förlovade oss! Så imorn blir de nog god middag och mys hela kvällen :)  Sen nästa onsdag, den 19 augusti fyller jag 21 år :) hihi. Inte för jag längtar efter att fylla år :P



Kommentarer
Postat av: Carro - Adams mamma

hihi jaa de är så söta tillsammans :)

2009-08-10 @ 16:29:51
URL: http://mammatilladam.blogg.se/
Postat av: Melissa - Vincents Mamma

ja trodde du va gravid i v33 då tänkte ja att nu har jag missat ngt :p

2009-08-10 @ 21:11:52
URL: http://ooomelissaooo.blogg.se/
Postat av: Emelie & Lukas

åå vad mysigt för er =D blir inte det minsta avundsjuk .... =P haha! men jg kommer hem redan på söndag =)

2009-08-11 @ 09:39:05
URL: http://mellemus.blogg.se/
Postat av: Louise

Hej hjärtat! hörre du vad önskar sig fröken i fössedas present måntro? ;9



pUSS

2009-08-11 @ 10:44:51

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback