29 december 2009

Postat av Cassandra den 2009-12-29 21:55:27


Josefin idag! Hon har sin nya tröja jag köpte på båten! :)

 


Idag fick jag lite extra sovmorgon för jag vaknade med världens huvudvärk!
Sen träffade jag och Josefin Jessica och barnen medan Christofer åkte och jobbade. Sen runt 5 tiden åkta jag till mina föräldrar och åt middag medan Christofer jobbade och sen hämtade Jennie upp mig och Josefin, sen plockade vi upp Jessica och så åkte vi och handlade nyårsmaten! :) Nu har jag kommit hem, Josefin sover och jag har just ätit lite glass :) Nu ska jag kolla runt lite, fixa bilder från kryssingen så ni kan få se :)



Kommentarer
Postat av: Emelie, mamma till Lukas

ååå älskar paul frank! Hittat en butik nu som säljer deras kläder i sickla gaaah love it! Skulle få in fler i januari nu var det helt tomt typ bara en kvar i stor storlek haha =P

2009-12-30 @ 00:47:45
URL: http://mellemus.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback