Jättenöjd och klargöra en sak

Postat av Cassandra den 2009-12-14 20:27:32


Idag har jag gjort världens finaste tatuering. Är supernöjd! (Bild kommer när de lagt sg lite) Innan jag kom dit hade jag massa tankar om hur de kunde se ut, men när vi kom dit visade han upp hur han hade ritat upp de och jag blev super nöjd! Så en timme senare fick jag tatuera mig. Han skulle fixa lite saker sen gav jag Josefin mat innan så Christofer kunde gå ut och gå med henne så hon skulle sova :)

Min tatuering handlar om min biologiska pappa som gick bort för två år sen. Han har jag inte haft den bästa kontakten med, men han betyder världigt mycket för mig och jag tror att Josefin hade tyckt om honom! Men självklart har hon världens bästa morfar kvar i livet :) Min styvpappa, få va hemskt de låter, låter så elakt :P Min låssaspappa, låter snällare, har jag växt upp med. Han har lärt mig så himla mycket saker, från han har jag fått massa av mina intressen av, han är verkligen en jätte bra förebild och en bra förebild för min dotter! Pappa M och pappa R ni betyder mycket för mig, båda två! Pappa R tack för att du alltid ställer upp för mig och min familj! :) Och du ska veta och du är en favorit av Josefin! Och de kommer du alltid att vara!

Efter tatueringen åkte vi till tuben och var där ett tag! Men sen blev de middag med Jessica, Jonas och barnen på vega baren :) Sen åkte vi till mina föräldrar och lämnade bormaskinen och blev kvar där en stund, lämnade Josefin en minut och åkte och köpte en pulka till henne för imorn ska jag och C ut och leka med henne och sen blir de middag, Jessica, Jonas och barnen ska komma och äta hos oss :) Jätte mysigt!

Tyvärr blev de inga bilder, när jag skulle sätta ågång kameran så dog batterit, typisk! :P



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback