Man kan ju hoppas ...

Postat av Cassandra den 2009-12-20 17:14:29


... att jag inte blir sämre! Igårkväll när jag kom hem kände jag att huvudvärken kom och var jätte hängig och var inte alls pigg och ville bara bli ompysslad. Så tyvärr var jag tvungen att ställa in middagen jag skulle haft idag! Inte så roligt. Men kan säga att de var tur att jag gjorde de, min huvudvärk har inte gott över och känner mig fortarande seg och hängig. Men hoppas de blir bättre! orkade lnappt kolla på lägenheten imorse, men kände mig lite tvungen för annars hade de aldrig vlivit av och vi hade aldrig fått flyttat! Men men, bara massa skit babbel blev de nu :P När Josefin kommer kläderna upp på bloggen! :)



Kommentarer
Postat av: Madelene

Nej nu är det inte långt kvar alls :D:D iiiii

2009-12-20 @ 18:57:37
URL: http://maddihz.blogg.se/
Postat av: Adams mamma

Okej, va synd.. Nej jag kan ingen annan dag nu så vi får ses när jag kommer på besök i stockholm istället :( <3

2009-12-20 @ 19:10:31
URL: http://mammatilladam.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback