Min lilla polis

Postat av Cassandra den 2009-12-21 00:11:39


För någon vecka sen var Josefin polis :) Så tänkte visa världens sötaste polis! Tröjan är lite stor så hon får ha de mer som en liten klänning :) Men de var inte så dumt de heller ;) haha!

Nu ska jag iallfall gå och lägga mig! Imorn blir de äventyr med Love och Marie, vi ska till andyns lekand! Jätte kul ska de blir, kameran ska med denna gång. Så man kan ju hoppas att jag får något bra kort :P haha! Men sov gott på er och missa inte chansen att fynda mykidookläder :)





Kommentarer
Postat av: Emelie, mamma till Lukas

åå så söta bilder =D hihi ses efter juletiderna? =)

2009-12-21 @ 01:46:11
URL: http://mellemus.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback