Sickla

Postat av Cassandra den 2009-12-18 10:50:23


Nu ska jag klä på mig och gör mig iordning! Sen blir de lite främande eller vad man säger. De är ju en som ska kolla på våra lägenhet! :) Sen direkt efter blir de pendeln till årstaberg och möta upp Love :D Sen åker vi tillsammans till sickla! Gud så kul de ska bli och träffa henne idag! Självklart ska de bli kul och träffa sötnosen Oliwer också! :) hihi! Vi får se vad som mer händer i sickla. Sen måste jag iallfall handla lite middag tror jag! :D Sen blir de fredagsmys, kasnke hyr en film :D Ett bättre inlägg kommer senare ikväll! Ska försöka lägga upp kläderna från mykidoo ikväll! :)



Kommentarer
Postat av: Denise - Mamma till Wilgot ♥

sv: Antar att det var du som var anonym igen :D va bra att det är bra! för det är ju alltid bra hoho :)



Vi ska vara hemma hos min mammas familj i år, ha lite mysigt med julmat o klappar :) Vad ska ni hitta på då? Kram

2009-12-18 @ 10:58:48
URL: http://knoddenojag.blogg.se/
Postat av: Grynet mamma till lille Vidar

Haha ja sedär ja :)

Jo det är bara bra, själv då? :)

Kram

2009-12-18 @ 12:33:36
URL: http://grynis.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback