Sista inlägget ...

Postat av Cassandra den 2009-12-31 12:18:30


... för detta år! Nu är snart 2009 slut och snart börjar ett nytt år 2010! Josefin blir 1,5 år alltså 18 månader den 3 januari! Shit hon har blivit så stor :) De har hänt mycket skoj detta år, men tycker verkligen att de gått försnabbt :P Nu under 2010 hoppas vi på en flytt, en underbar semester i sommar och även en viktnedgng för mig! För nu ska jag kämpa och gå ner i vikt :D För nu ska jag bli smal till sommaren! Haha! Sen börjar jag plugga kväll en gång i veckan och även en destanskurs nu den 11 Januari :) Ska bli jätte kul, och sen får jag hoppas på att jag kommer in på mi utbildning jag vill gå i höst :)

Just nu försöker jag få Josefin och sova, men de verksar som om hon inte vill :P Sen ska jag iallfall börja göra mig iordning! Ikväll blir de nyår hos Jessica och Jonas och barnen, även kommer hennes syrra och killa och Jennie och Hugo :) Så de kommer bli en helt underbar kväll! Och sen får man ju välkomna in de nya året med dom underbara vännerna och familj :)



Kommentarer
Postat av: Mamma till Adam & bebis i magen

Ja precis, hoppas det hinner bli klart innan bebben kommer bara haha..

Okej men gud så kul! Det blir ju perfekt, för om jag tänker på hur pass stor min är och så blir eran ändå nästan 6 kvm större då måste det vara helt perfekt :D Jag har så svårt att tänka mig kvm utan något att gå efter haha :)



Gott nytt år på er med!

Hoppas du får en underbar kväll <3<3

2009-12-31 @ 16:33:28
URL: http://mammatilladam.blogg.se/
Postat av: Therese

Ni har varldens sotaste unge!

2010-01-01 @ 13:02:32
Postat av: zallzally

Hej jag måste bara fråga men är du och josefins pappa inte tillsammans längre för du nämner han inte så mycket i bloggen längre?



Hoppas du får ett bra år.

kram

2010-01-01 @ 19:53:23
Postat av: W - ung tvåbarnsmamma

Hehe vad gulligt. :) det kommer nog, hur gammal är hon? :)



Men du tänker ju rätt i den saken. :) bra att ha utbildning osv först det gör de hela enklare. men skolan har aldrig varit min sak så jag tänker börja jobba istället. :)



det var lite komplicerat hehe. dem kunde inte direkt se, han var för stor för att kunna kolla. :p

jaa han bara rasade i vikt och sprang iväg med längden. hihi men hon kanske var mer aktiv som liten? kevin börja med att inte kunna sitta still när han lärde sig krypa. :p



uh stackare! men allt gick bra då? kunde du amma? :(

pussen och kramen !

2010-01-02 @ 21:17:56
URL: http://dyrbarkarlek.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback