UTMANAD - Mitt år 2009

Postat av Cassandra den 2009-12-29 22:24:59


1. Gjorde du något i år som du aldrig gjort förut?
Firade min dotters 1årsdag

2. Höll du några av dina nyårslöften?
Nej, men detta år ska jag iallfall förska lite till ;)

3. Blev någon/några av dina vänner föräldrar i år?
Ja :)

4. Dog någon som stod dig nära?
Nej, men min pappa dog för två år sen

5. Vilka länder besökte du?
Inga

6. Är det något du saknat år 2009 som du vill ha år 2010?
En större lägenhet

7. Vilket datum från år 2009 kommer du alltid att minnas?
3 juli, de datumet kommer alltid vara speciellt

8. Vad var din största framgång 2009?
Hmm... Kommer inte på något just nu

9. Största misstaget?
Bråk bland vissa kompisar

10. Har du varit sjuk eller skadat dig?
En försylning, men de är ju all nån gång ;)

11. Bästa köpet?
Barnvagnen och våran tv

12. Vad spenderade du mest pengar på?
Självklart är de våran dotter Josefin!

13. Gjorde någonting dig riktigt glad?
Min familj gör miga lltid glad

14. Vilka sånger kommer alltid att påminna dig om 2009?
Hmm...

15. Var du gladare eller ledsnare i år jämfört med tidigare år?
Blir nog bara gladare för varje år, detta år blev jag iallfall gladare än förra, har världens bästa familj och sen har jag träffat flera underbara vänner

16. Vad önskar du att du gjort mer?
Sparsam, men ändå ångar jag inte :)

17. Vad önskar du att du gjort mindre?
Kankse shoppat mindre

18. Hur tillbringar du julen?
Jag tillbringade julafton med min familj och släkt. Och Juldagen med Christofers familj

19. Blev du kär i år?
Självklart ;)

20. Favoritprogram på TV?
Har inte något favortit program, men paradise hotell är kul att se på :P

21. Bästa boken du läste i år?
14 år till salu, de är den ända bok jag läst iår

22. Största musikaliska upptäckten?
Hmm..

24. Något du önskade dig och fick när du fyllde år?
Pengar och de behövs ju alltid ;)

25. Något du önskade dig men inte fick?
Nej, önskade bara pengar typ :P

26. Vad gjorde du på din födelsedag 2009?
Firade först med min familj och sen med mina undrar vänner

27. Finns det någonting som skulle gjort ditt år ännu bättre?
Vet inte ...

28. Hur skulle du beskriva din stil år 2009?
Myskläder är alltid bäst!

29. Vad fick dig att må bra?
Familjen

30. Vilken kändis var du mest sugen på?
Hmm. vet inte

31. Vem saknade du?
Min riktiga pappa, han finns alltid i mina tankar

32. De bästa nya människorna du träffade?
Finns många, men dom som betyder allra mest som jag lärde känna bättre 2009 är Jessica och Jennie! (träffade dom första gången 2008 på ungmamma träffar, men umgicks aldrig med dom då, eller inte på samma sätt som jag gör idag)




Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback