Imorn ...

Postat av Cassandra den 2009-02-25 23:09:43


... då kommer jag börja ta tag i mina prominader, dom kommer bli varje dag och de kommer vara raska och långa prominader. För nu har jag verkligen bestämt mig. Nu ska jag gå ner i vikt. Kommer inte äta ute länre. Äta bra mat hemma. Sen får vi se hur de går. Men ner i vikt ska jag! Och sen kommer jag unna mig själv och köp ett klädesplagg när jag gått ner viss antal kg. Hoppas de här kommer funka. Nu ska jag bara komma ut!

Kan säga att just nu saknar man en sann vän. En vän man alltid kan prata med, en vän man kan lita på. Men jag får klara mig själv. Men har en bästa vän, min älskade pojkvän Christofer. Utan han skulle jag inte veta vart jag skulle ta mig till. Josefin och Christofer, ni betyder betyder mycket för mig!





Kommentarer
Postat av: Anonym

Det är så skönt att promenera, Lycka till nu Cassandra Önskar Ulla

2009-02-26 @ 08:22:44
Postat av: Denise

Du vet att du alltid kan prata med mig, det som hänt är glömt nu! <3

2009-02-26 @ 08:37:36
URL: http://lifeoftwo.blogg.se/
Postat av: Taru

Ja det är riktigt myspys! :-)

Hoppas ni också får fler snart.

Bebisar är så mysiga! Kram på er

2009-02-26 @ 08:38:41
URL: http://babymammy.blogg.se/
Postat av: Rebecca

Precis vad jag också har bestämmt mig :D ett tips drick en smootie till frukost varje dag :) massa frukt och vaniljyoughurt :D

2009-02-26 @ 10:33:06
Postat av: Denise

Hehe ja, det får vi hoppas :D annars är det ju inget att kolla på ;) hehe

Ja, lite halvt men jag fick inget ordentligt svar, ska prata med honom ikväll igen :)

Pusspuss

2009-02-26 @ 11:34:40
URL: http://lifeoftwo.blogg.se/
Postat av: Louise

Men så du säger hjärtat!! Jag saknar dig så mycket, fan att jag har så mycket i skolan. Är det något speciellt som har hänt? ses snart, puss <3<3<3

2009-02-26 @ 15:04:43

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback