Dåligt av mig

Postat av Cassandra den 2009-01-29 23:15:26


Ledsen för dålig uppdatering! Igår var jag med Kim :) Gud va kul det var att träffa dig igen gumman :) De måste bli oftare. Hon kom till oss när hon lämnat Melina på dagis. Satt och gav Josefin gröt när hon kom, men mycket mer än vad jag jätt kom inte ner i magen för hon blev så fasinerad (hur de nu stavas) av Kim :P Sen tog vi bilen till Willys, jag behövde handla lite. Men vi gick då förbi babyproffset och där hittade hon en insats till vagnen :) Den görna färgen var jätte fin Kim :) Sen efter vi hade handlat så åkte vi hem till Kim så hon fick lämna sina påsar, hon bor typ 5 min med bil från oss :P Sen åkte vi till mig och åt lite lunch. Efter lunchen så gick vi och hämtade Melina på dagis och efter de blev de en promis till babyland och sen vidare till centrum. Sen tog jag och Christofer de lugnt. Till middag lärde jag Christofer och göra köttfärssås så nästa gång kommer han kunna göra de helt själv :) hihi

Idag började dagen med "prominad" med mammorna. Vi möttes vid brandbergen tog bussen till centrum. Där vi tog en lite fika. Sen följde jag med Jennie och Marie in till stan. Dom skulle på någon smink affär :P Inte min grej :P Vi hade grymt kul :D Stackars kille som inte fattade vad vi menade först :D hihi.

Sen mötte jag upp Emelie och Michaela, vi skulle till xist. De ar väl sådär :P Tycker tiden var lite korkad :D Men de var kul och se lite nya ansikten. En sak som var lite kul var att de var en litet tjej som var exakt lika gammal som Josefin. Men hon var 71 cm lång och vägde runt 8,8 kg :P Min lilla tjej som bara är 63 cm lång och väger ca 5,6kg :P

Christofer var snäll och hämtade upp mig vid gullmars. De andra gick och åt, medans vi åkte hem. Vi var hemma vid kvart i 9 :P Lite sent kanke. Men när vi kom hem så åt vi mackor och lite smått och gott till :) Nu ska jag hålla älskligen sällskap!



Kommentarer
Postat av: Kim

Gullig du är! Det var kul att träffa dig också! :) Och ni hade jätte fint hemma måste jag bara säga, IGEN! Du får slänga upp lite bilder i bloggen sen! :)

2009-01-31 @ 10:47:25
URL: http://melinasmamma.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback