Dåligt igen

Postat av Cassandra den 2009-01-31 19:33:11


Nu har de blivit dålig med bloggande igen :P Igår kom jag hem ganska sent och ville inte sätta mig framför datan. Ville umgås med familjen. Dagen igår började med att jag då mötte Deborah inne i stan runt halv 1. Sen började våran lilla dag i stan. De började med att vi gick till mexx för att hon skulle kolla när hon skulle jobba :) Sen gick vi runt och kollade lite. Efter någon timme, eller lite längre så tog vi oss en bit mat. Tacobar :) Josefin fick sitt mellanmål då :) De passade perfekt in då :) Sen gick vi vidare och kollade, sen blev de en lite fika. Snälla Deborah bjöd mig :) Tack så mycket! Sen gick vi till åhlens och sen slutade dagen med att vi åkte till slussen där vi gick på en galleria där, vet inte hur den stavas :P Där köpte Deborah 3 par märkes jeans för ca 600 kr, 199kr per jeans spelar ingen roll vad dom hade kostat innan :P Sen när vi gick ut därifrån var klockan redan några minuter över 7 och de var dags att åka hem med Jossan! Så vi gick till södra och tog pendeln där :) Tack Deborah för en underbar dag! De måste göras om snart, inte om flera månader ;)

Dagen började med resning i förrådet. Mamma och pappa var här och passade Josefin! Dom var snälla och gav henne mat och sen gick dom ut och gick med henne så vi kunde få göra oss iordning. För vi har nämligen vart på middag hos min mormor. Och kom hem för en halvtimme sen :) Vi skulle vara där till tre halv fyra :) De var jätte kul och jätte trevligt :) Tack mamma och pappa för att ni ställde upp och tack mormor för en jätte god middag och efterrätt :)




Kommentarer
Postat av: Emelie

Nej jag är så nervös så! Fast på ett bra sätt ja du vet ju själv känslan hehe =) Tackar förresten!

2009-01-31 @ 20:12:51
URL: http://mellemus.blogg.se/
Postat av: Emelie

7 februari =)

2009-01-31 @ 22:44:13
URL: http://mellemus.blogg.se/
Postat av: Deborah

Tack själv ;)

vi får väl klämma in nånting snart igen :D

2009-02-01 @ 12:03:28

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback