GODNATT

Postat av Cassandra den 2009-01-26 00:03:05




Nu börjar klockan ticka iväg.
Eller så mycket är den egentligen inte om man brukar jämföra när vi brukar gå och lägga oss. Men dag tänkte vi att vi skulle komma i säng tidigt :) Så de jag vill säga godnatt och sov så gott så hörs vi imorgon.

Morgon dagens äventyr är just nu planerad såhär: Åka till ikea för att kolla på lampor till hallen. Vi har bara två glödlampor och de har vi haft sen vi flyttade in ;) Sen ska jag köpa ett par jeans, elelr de är tänkt så :) Har hittat ett par snygga så får hoppas dom sitter bra på och finns i min storlek :) Sen på eftermiddagen blir de middag hos mina föräldrar och då ska vi även ta lite kort på våran dotter :) Så imorn kommer de massa bilder på de vi köpt och även bilder på Jossan :)

Men nu ska jag ta och lägga mig!



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback