GODNATT

Postat av Cassandra den 2009-01-18 23:24:36


Nu ska vi ta och gå lägga oss, eller de är de som är tänkt :P De brukar bli så att de alltid är en bra film som man fasnar för och sitter uppe längre :P Nu verkar de som om de bara är skit :P Vi är så grymt nöjda med möbleringen förresten :) Blev så himla mycket bättre :)

Louise åkte hem vid 9 tiden, vi har haft de jätte trevligt :) Måste göras om :) Vi åt god mat och hade de trevligt :) Imorn börjar hon plugga, så duktig du är tjejen :D

Men nu är de dags för sängen, annars somnar jag väl här :P Nejdå! Men godnatt på er! (Bjuds även på bilder som jag fick av mamma idag på våran lilla sötnos!)





Kommentarer
Postat av: Louise

Tack själva Mina käraste vänner :D

Jag älskar skolan, tror jag, eller jag vet inte i morse ville jag inte gå, shit jag är som en liten unge.. vill du bli min mamma?

2009-01-20 @ 22:11:48
URL: http://enrattaatminarm.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback