Myspys kväll med Louise

Postat av Cassandra den 2009-01-23 23:26:47


Ikväll har vi haft en underbar kväll! Louise har hållt oss sällskap. Vi åt god mat :) Jag bjöd älsklingen och Louise på kött och couscoussallad med sås. En egen sås som jag gjorde för första gången som blev så himla god :) Mums. Blev en höjdar middag och shit va jag blev mätt :) Sen efter maten blev de godis och chips med lite saft eller cider (alkoholfri) framför lets dance. Men innan lets dance tittade vi på en bra/dålig film. Alltså filmen är så himla dålig så den blir bra och rolig på samma gång :P haha. Svårt att förklara.

Just nu sitter jag och älsklingen och funderarar på vad vi ska kolla på, iallafall jag :) Josefin ligger och sover så gott i sin säng. Hon har blivit jätte duktig och sover länge i sin säng. Mamma är stolt över dig gumman :)



Kommentarer
Postat av: Louise

Tack så hemskt mycket de va en underbar middag du kirrade! du måste ge mig receptet:D:D



Ja älskar bra/dåliga filmer, de är det bästa som finns! efter er;)



<3<3

2009-01-26 @ 17:30:56
URL: http://enrattaatminarm.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback