ÖF och snyggt badrum

Postat av Cassandra den 2009-01-27 22:28:09


Dagen började med lunch med Emelie, Julia och Christofer och Niklas. Sen mötte vi upp Michis och Leon sen åkte vi till ÖF i brandbergen. Jag måste verkligen hålla med Michis och Emelie. De var verkligen förmycket barn och förliten lokal. De var bara jobbigt att vara där. Men visst är de kul på ett sätt när barn får träffas så, men jag tycker då att de borde ha en större lokal. Efter ÖF så åkte vi hem och då gick vi till Denise och Niklas på en gång för Christofer skulle måla deras hall. Sen gick vi hem och då fick jag se vårat badrum. Shit va snyggt de blev. Men hjälp av Niklas har vi fått upp allt och de blev så himla snyggt med lampan i hallen. Jag lovar de kommer bilder när vi fixat här hemma :) För nu börjar jag verkligen gilla lägenheten för nu är de verkligen vårt hem :)

Nu ska jag fortsätta att småplocka undan här hemma. Vi kasnke får besök imorn av Kim, så då måste de se någorlunda bra ut :) Sov gott på er alla om jag inte hinner skriva ett godnatt inlägg :)



Juste jag kom på en sak,
när vi var på ÖF idag så vägde jag Josefin. Och förre onsdagen alltså för 6 dagar sen så var jag på BVC och då vägde Josefin 5380g och nu har min lilla tjej gått upp till 5665g. Hon har liksom gått upp 300g på 6 dagar :) Så nu börjar hon gå upp bra i vikt igen :) Mammas lilla tjej!



Kommentarer
Postat av: Anonym

Vill tipsa dig om den nya gratis supersidan FREESTREET helt ny jättelätt att värva.



Du får presentkort från NELLY eller et SUPERPRESENTKORT där du själv kan välja butik.



Ta chansen helt gratis och jättelätt



http://www.freestreet.se/?r=135

2009-01-28 @ 12:00:57
Postat av: jennie (ungmamma18)

Han har varit gnällig i ca två veckor nu, men inte matvägrat alls, men han är ett riktigt matvrak :p

2009-01-29 @ 17:30:20
URL: http://jennieocholiver.blogg.se/
Postat av: mamma jennie

hej, nu skickar jag namnet som jag heter på bilddagboken så kan du kolla alla roliga bilder de vart idag :)

mumjen1989

2009-01-29 @ 21:10:04

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback