Våran lilla måndag

Postat av Cassandra den 2009-01-26 20:00:18


Dagen började med ikea, vi köpte en lampa till hallen :D Sen lite småsaker, man får alltid med sig något mer :P Sen hittade vi även en overall till skruttan :) Vi hade en trevlig dag. Hittade lite kläder till mig idag också, men inget som föll mig i smaken när de satt på :P Jag var ute på jeans jakt, men hittade inget. Men på onsdag eller tors sak dom få in nya på ett ställe i centrum så då ska jag gå dit och kolla igen :)

När vi kom hem så hade våra luckor till köket kommit :) De skulle tagit längre tid, men imorse så ringde dom och sa att dom skulle komma under dagen så när vi kom hem så satt dom där, så de första jag gjorde var att börja fixa där inne så nu ser de bra ut igen :D Och alla nya gardiner är uppe :)

Sen bar de av på middag hos mamma :) Kycklingsallad och bröd, mums :) De var så himla gott så de var svårt att sluta äta :P Sen blev de lite poccorn och te :) Och massa prat. Under kvällen togs de även massa kort så nu tänkte jag bjuda på några :)










Kommentarer
Postat av: Elin

vilken liten sötnos.

2009-01-29 @ 20:55:24
URL: http://elinburstedt.blogg.se/
Postat av: Anonym

hon e ju så söt :D

2009-01-30 @ 13:44:26
URL: http://ooomelissaooo.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback