En väldigt lugn dag

Postat av Cassandra den 2009-07-28 19:28:16


Idag har de vart en väldigt lugn dag! Vi haft en mysdag med familjen. Har träffat mina föräldrar en snabbis i centrum. Pappa skulle klippa sig och mamma skulle fixa några saker i centrum :) Sen har vi städat lite här hemma, tvättat. Vi har ätit kebeb idag, som vi gjort hemma! :) En väldigt lugn dag om jag får säga så! Jätte skönt! Sen har Josefin gått hela 45 steg! Nu går hon mer och mer! De är inte ofta hon kryper! Hon går ofta till dom ställerna hon ska till. Mammas duktiga tjej!





Kommentarer
Postat av: Emelie

Duktig hon är! Fasar för då lukas börjar kräla/krypa/gå då kan man ju inte ligga kvar i sängen och sova medens han pratar med sig sjävl längre haha!



Förresten så såg jag quinny vagnen idag! RIKTIG snygg! Blev nästan helt kär eller JAG blev väl kär men lilleman älskar ju att ligga på sidan å i den kan man ju inte det! Men när han behöver ny sittvagn så kanske han inte tkr om det längre då kan man ju ha den i åtanke (A)



kram

2009-07-28 @ 21:09:07
URL: http://mellemus.blogg.se/
Postat av: Sabine - Ab imo pectore

it's done!! and it's awesome so far :D

(den blev inte klar..)

det står varför, och finns bilder i bloggen nu!

2009-07-28 @ 22:23:19
URL: http://enibas.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback