Fredag, Lördag, Söndag

Postat av Cassandra den 2009-07-26 23:16:47


Fredag:
I fredags så var jag, Josefin och Densie inne i stan. Köpte present till Hugo, fixade biljett till Christofer, handlade lite kläder till min skrutt! Sen umgicks jag med dom bästa :) (inte alla, Christofer var ju inte med ;) ) Hade verkligen de jätte trevligt, sen gick vi från centralen till södra station och tog pendel. Så fick också Josefin sova ett tag :) Hon sover bäst när man går! (förutom sin egen säng) :)

När vi kom hem umgick vi ett litet tag till innan hon skulle hem till Niklas och Christofer kom hem. När Christofer kom hem åkte vi på en gång till farsta där jag skulle köpa en sak till mig själv, sen blev de Willys och handla lite! Så nu är kylskåpet fullt igen :) Sen blev de bara mys med familjen! Så därför inget bloggande!


Lördag:
Dagen började med packade. Sen åkte vi till Hugos kalas. Josefin kompis fyllde nämligen 1 år i lördags :) Han fick massa fina presenter och jätte god fika bjöds de på :) Efter kalaset åkte vi mot malmköping där min moster har sitt landställe! De första vi gjorde var att gå på marknaden. Josefin fick lite fina saker från marknaden och när vi kom hem därifrån så fick hon ett par foppatofflor av sin mormor i stl 18 :) De fanns de också på marknaden, jätte söta är dom! :) På marknaden träffade vi även min mormor och hennes man och även min mamma,pappa, och bror följde ju med oss, självklart min moster och hennes sambo och mina två kusiner :) Jätte trevlig dag som slutade med grillning :)


Söndag:
Idag vaknade vi upp runt halv 9-9 tiden, därefter gjorde vi oss iorsning och åt lite frukost sen gjorde Josefin rekord, hon gick hela 35 steg idag :) Josefin ställer sig själv upp nu, utan stöd :) Så snart kommer hon gå förfyllt :) Sen passade mamma och pappa henne medan jag, Christofer och min bror åkte till marknaden igen för att kolla en sak, som jag inte köpte igår. Men den färgen jag ville ha var slut :( Lite synd. Men vi kom hem men en sak till Christofers föräldrar! Men igår fick Josefin lite tröjor, nallar och annat skoj :)

Efter marknaden packade vi in allt i bilen och sen åkte vi typ! Nu har vi bara tagit de lugnt, vi är helt slut! Lite vatten har jag och Christofer drukigt, båda har huvudvärk, eller min har försvunnit, men Christofers är kvar! Så vi ska nog gå och lägga oss snart och få lite sömn! Bilder kommer!





Kommentarer
Postat av: Gammel-Moster Malin

Himlars snygg brunn..hihihi

Tack själva för kort-visiten..nästa gång tycker jag ni ska stanna längre Kraaam Malin

2009-07-27 @ 13:28:20

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback