Mammas aikare

Postat av Cassandra den 2009-07-20 10:25:34




Josefins outfit, Aiktröja, jeans och aikstrumpor, så idag är hon och mammas aikare



Godmorgon, säger man de nu? haha! Josefin vaknade vid 9 idag. Christofer åkte vid 7 tiden för idag skulle han vara på kontoret vid 8 tiden för att få en nu tjänst :) Så himla kul! Christofer är så himla glad! Äntligen vörjar allt lösa sig här hemma! De känndes lite jobbigt när Christofer var arbetslös i 5 månader! Men nu har han jobbat snart ett halvår :)

Idag ska jag och Josefin träffa Denise! Vi ska till farsta och kolla lite, sen skulle jag behöva handla lite :) Men tänkte vänta på när Christofer kommer hem så vi kan åka till willys :)



Kommentarer
Postat av: freja

jobbar som personlig ass till en flicka med angelmann syndrome. himla kul jobb faktiskt.. men det beror ju på att jag verkligen tycker om XXX som är jag assistent åt :)



börjar jobba igen den 14 augusti.. gah. har längtat så himla länge men nu har jag typ ändrat mig! haha.. jag vill vara hemma med vega hela livet!

2009-07-20 @ 10:34:57
URL: http://stocktownstories.blogg.se/
Postat av: Hallonmamma -ensamstående mamma

Hhaha! Sweet :) Det är så gulligt att det finns såndärnt till små barn. :D

2009-07-20 @ 18:54:03
URL: http://hallonmamma.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback