Ny vecka!

Postat av Cassandra den 2009-07-27 11:06:01


Då var de måndag igen redan vecka 31, förstår inte vad veckorna försvinner! Josefin blir snart hela 13 månader, kan man tänka sig! Hon har blivit så himl stor :) Nu händer de verkligen nya saker hela tiden!

Christofer åkte till jobbet vid 9 tiden! Då har vi lekt lite. Nu ligger hon och sover middag! Får se hur länge hon sover! Jag tror jag ska lägga mig och läsa en bok, heller ska jag plocka lite här hemma! Hmm. Tror nog de blir boken :P Har ingen lust att fixa här hemma!

Senare idag ska vi åka till centralen och ta bilen från Christofer, för hans ak på Aik match ikväll och vill helst inte ha bilen med! Så då åker vi till centralen och hämtar den och sen ska vi åka till mina föräldrar och äta middag! Så ser våran dag ut! Vad ska ni hitta på idag?



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback