Söndag kväll!

Postat av Cassandra den 2009-07-19 19:18:05


Då var snart denna vecka slut! Kan verkligen inte tänka hur månaderna går fort. Om exakt en månad fyller jag 21, 21år, vart har alla åren tagit vägen? Nu på kvällen har jag bara tagit de lugnt. Christofer och Josefin har vart hos Josefin farmor och farfar på middag! Själv är jag trött och orkar inget så stannade hemma och har tagit de lugnt framför tven! Snart kommer dom hem igen och då ska skruttan sova och jag och Christofer kolla på film! 




Kommentarer
Postat av: freja

läste lite där i sidan och vega och josefin verkar ha startat livet likadant! vega föddes i vecka 36+0 och vägde 2570g och var 47cm.

2009-07-20 @ 08:26:37
URL: http://stocktownstories.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback