Sovmorgon

Postat av Cassandra den 2009-07-23 10:36:26


Idag fick jag verkligen en sovmorgon. Igår somnade Josefin runt halv 8. Sen imorse vaknade hon halv 5, hon fick lite välling och somnade om. Sen vaknade hon igen halv 10 :) Snacka om att jag också fick sovmorgon :) Josefin brukar aldrig vakna innan 8, halv 9 annars. Hon sover ofta från 7-8 till 8-halv 9 :) Så här får man alltid sova ut :P

Idag vet jag inte alls vad som händer. Försöker få tag i Denise, men de går inge bra :P haha. Christofer hade inte mycket på jobbet idag då han jobbat in några timmar så han kan sluta tidigare idag :) Så hoppas han kommer hem snart! Men vi får se när han kommer.

Men nu ska jag göra lunch till mig och min prinsessa! Juste Josefin går nu när hon ställt sig upp, men när hon ramlar så fortsätter hon och kryper istället :P Så snart kommer min prinsessa bara gå :)



Kommentarer
Postat av: Soetnaus

SÖT dotter du har :d

2009-07-23 @ 17:34:34
URL: http://soetnaus.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback