Undebara Julia!

Postat av Cassandra den 2009-07-22 21:19:16




Åhh, satt nu ikväll och kollade igenom alla kort för jag ska framkalla lite kort!
Och så satt jag och kollade extra länge på våra två trippar till Gävle! Vad jag saknar er! Längtar verkligen tills jag få träffa er igen! Julia kommer säkert ha växt ännu mer nästa gång vi ses! Hon hade vuxit och blivit mycket större på dom 3 veckorna vi var hos dom från första och andra gången! Hoppas vi ses snart! Nästa gång blir de mer äventyr och finare väder (hoppas jag iallafall). Vi får bestämma NU när vi ska ses igen! ;)



Kommentarer
Postat av: emma

aw va gullig du är gumman! :) saknar er med! vilken söt bild på jullis! :D <3

2009-07-23 @ 10:09:22
URL: http://emmzien.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback