Underbara vänner!

Postat av Cassandra den 2009-07-23 21:42:26


Idag har jag vart med 2 vänner! Förs vid 12 tiden kom Denise :) Hon följde med mig till centrum för att köpa en liten present till Diaz :) Sen gick vi till Clas ohlsson för att Denise skulle ha lite saker hem. Sen när vi var klara hade Christpfer kommit hem så vi alla gick och köpa med oss lunch hem! Medan vi åt lunch så kollade vi på tusenbröder :) Gud så jag älskar den filmen/serien. Sen kom Niklas också förbi en snabbis!

Sen runt halv 3 tiden mötte jag, Christofer och Josefin upp Kim och Diaz vid bussarna sen gick vi hem till oss! Gud så söt han är :) Gud, nu vill jag med ha en liten :) Åhh va underbart de skulle vara :) Tur var så har jag min mysbebis :) Josefin gillar verkligen att mysas och pussas :) Mammas sötnos!

Efter att ha vart hemma hos oss ett tag så gick jag och Josefin, Kim och Diaz till centrum :) Sen gick vi och hämtade bilen och åkte hem till mina föräldrar och fixade posten, vattnade blommor. Sen åkte vi alla till coop. Kim skulle handla lite, så passade på och handla lite till oss också ;D

Sen skjussade jag hem dom! När jag kom hem var kycklingen klar, duktiga Christofer hade satt in dom i ugnen så de skulle vara klar när jag kom hem! Och de var de också, jag fixade ris och sås och sen åt vi :D Sen har de vart filmmys!

Men måste tacka för en underbar dag! Mina underbara vänner!




Ni som kanske är nya som läser min blogg! Om ni kasnke undrar varför de kasnke är stavfel, gramatikfel och annat i mina texter eller vad man säger. De är för jag har dyslexi och ser inte själv mina fel! Jag gör mitt bästa hela tiden :) Så hoppas ni förstår iallafall!



Kommentarer
Postat av: soetnaus

hur är de här? ^^

2009-07-25 @ 00:01:24
URL: http://soetnaus.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback