Bilder kommer snart!

Postat av Cassandra den 2009-06-25 22:26:52


Snart kommer bilder från våra dagar från gävle! Får bilder av Emma nu så vill ha dom först innan jag lägger ut bilderna :)

Idag har jag och Josefin träffat Deborah! Först var ju hela våran familj och fixade nya lister. Sen fick Josefin mat och sen åkte vi och träffade Deborah! Vi var i Sickla och kollade! För vi skulle köpa ett tyg som jag vill ha byxor av, men de tyget var slut :( Tyvärr! Så vi kollade vidare! Köpte födelsedagspresent till Adam! Han fyllde ett igår och på söndag ska vi på kalas :) Hoppas verkligen presenten passar ;P Sen efter ha fikat och kollat klart åkte vi hem till Deborah för att diskutera hur hon skulle sy och vad hon hade för tyger hemma! Min dotter kommer bli så himla tuff i de hon ska göra :)

Deborah bor jätte fint! I helt nybyggt hus :) Så himla fint var de! Efter att vart hos henne en stund åkte jag och plockade upp Christofer och sen åkte vi och handlade! :) Nu ska jag kolla lite på alla bilder och se vilka jag ska lägga upp :P :) Hörs senare!



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback