Måndag

Postat av Cassandra den 2009-06-22 20:09:05


Då var de en ny vecka! Idag har vi tvättat bilen, eller C gjorde de, jag hjälpte till lite :P :) Sen åkte vi hem igen! C gjorde sig iordning sig inför jobbet och jag gick ut och lekte med Josefin. Sen mötte jag upp mamma och vi gick lite i centrum, sen gick vi och kollade hur de gick för min bror för han skulle fixa sig i håret! När han var klar så åkte vi till Ica Maxi, där handlade jag lite saker till Josefin som ska med imorn när vi ska åka :) Sen följde jag med mamma och bror hem till dom och åt middag där och umgicks lite. De bjöds på kycklingsallad! De är så himla gott! Skulle typ kunna leva på de :P Vid halv 7 fick vi skjuss hem och hon somnade på en gång när vi kom hem! Så jag började fixa de sista här hemma och nu tittar jag lite på tv, sen blir de fixa lite till och sen se vad som ska med imorn :)





Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback