Ännu ljusare

Postat av Cassandra den 2009-03-26 22:00:48


Dagen började med att vi jag och C gick till centrum och fixade lite saker. Sen mötte jag upp mammorna för att gå på en föräldrargrupp i haninge. De är både gravida och mammor. Idag bjöds de på vofflor, mums. Super gott verkligen! Josefin var verkligen på super humör. Ända tills hon blev trött. Efter att vart där en stund så gick vi upp mot centrum. Där mötte vi även Maries syrra. Vi gick till sandys och höll henne sällskap och fikade. Jag var så proppmätt sen vofflorna så orkade inte äta något till :P Efter centrum besöket åkte jag och Josefin med hem till Marie och Nellie för att färga håret idag igen. Vill ju få de ljusare.

Efter att ha färgat håret och haft en trevlig eftermiddag hemma hos Maries familj så åkte jag med familj till Willys för att handla lite mat och saker som behövdes. När vi kom hem fick Josefin mat, och vi fick mat. Sen någon timme senare fick Josefin välling och hon somnade på en gång.

Håret blev jätte bra, nu är de bara några färgningar kvar så kanske jag har lika blont som jag haft förut ;) Tack Marie för all hjälp, snart eller om några veckor blir de säkert färgning igen ;)





Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback