Inte lika bra uppdatering

Postat av Cassandra den 2009-03-31 16:52:18


De har tyvärr inte vart den bästa uppdatering på ett tag. Men vi har haft ett underbart besök av Jennie och Hugo. De skulle bara sovit från fre-lör. Men vi har haft så himla kul så de har blivit att hon sovit över till idag. Vi har haft de grymt kul! De här måste verkligen göras om. Jennie har till och med fått mig att börja äta frukost. Har aldrig i hela mitt liv ätit frukost, iallafall inte på många år. Men nu kommer jag fortsätta med de. De kommer lite bilder på charmtrollen från helgen inom kort.

Idag så började med en mysig frukost (förutom den lilla olyckan). Sen fixade vi lite här hemma och sen skjussade jag hem Jennie och Hugo. Jag ringde upp Marie innan jag åkte för att jag hade sätt en annons av en syskonvagn som var nedsatt. Och då berättade hon att hon var i VH och kollade i en affär som var hade barnkläder och att de var 75% Så Marie mötte upp mig. Så jag kollade lite, hittade ett par byxor och en tröja. Och så var de så att de inte tog kort och har inte tillräkligt med pengar på kortet för att ta ut (C har pengarna på sitt kort) så Sandra, Maries syster var snäll och lånade mig peng till tröjan och byxan :) Tack!

Sen var jag tvungen att åka snabbt igen för jag skulle möta upp mamma i centrum. Vi kollade lite och hon fixade lite ärenden, sen följde vi med henne till hennes jobb och bara tog de lugnt. Nu är vi hemma igen och Joss sover, hon somnade på vägen hem! Och snart kommer C hem :) Wieee



Kommentarer
Postat av: Sandra [2barnsmamma]

Härliga bilder! :)

2009-03-31 @ 17:21:48
URL: http://sandrastomberg.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback