Nästan ensamt

Postat av Cassandra den 2009-03-21 20:50:24



Min älskling, mitt allt! Bilder på Joss från idag



Va de känns tomt här hemma. Jag är så himla van att ha någon att prata med. Men inte idag, igår hade jag iallafall min familj här. Men nu är jag ensam. Eller jag har ju skruttan. Men hon sover så sött så nu får man roa sig själv. Men de är ju underbart när man kan mysa framför tv på helgerna med C, men de är ändå kul för honom att han får jobba lite nu efter arbetslösheten :) Jag är stolt över dig älskling!





Kommentarer
Postat av: Anonym

Vi tänker på dig och Joss

Ha det bra

kramar

Ulla och Hasse

2009-03-21 @ 21:47:24
Postat av: Nicole - mamma till C

Vad jobbar C med nu då? :)

2009-03-22 @ 11:37:24
URL: http://nicoleb.blogg.se/
Postat av: Anonym

Vilka fina bilder...:)Mamma

2009-03-22 @ 17:22:13

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback