Söndag kväll

Postat av Cassandra den 2009-03-22 20:14:50


Då var de söndag kväll och de är verkligen skitväder ute. Blää, trodde verkligen att våren var på väg. Men så kom snön, hoppas den försvinner snabbt. Har inte sätt vädret så vet inte hur de kommer bli i veckan, men håller tummarna på att de kommer bli bra.

Josefin har just somnat eller kanske för 20 min sen. Men efter middag blev de massa lek och hon fick gå lite i sin gåstol som hon älskar :) Sen innan läggdags så fick hon bada lite. För eftermiddag hade hon spillt lite på kläder och sig själv och man får inte bort all tomat när man bara torkar av. Så därför var de lika bra att hon fick bada idag.






Efter badet fick hon  ta på sig pjamas och bara mysa hos mig. Med klockan rann lite iväg och Josefin blev tröttare så jag gjorde iordning välling så hon kunde somna. (såg att jag missat tvättat bort en liten fläkt under näsan när hon badade, De märkte jag när jag kollade bilderna).




Nu sitter jag och väntar på att beck ska börja. Sen får vi se vad som händer. Hur ser eran kväll ut?



Kommentarer
Postat av: * Linda me Cazandra *

Gud va fint påslakan.. Vart kan man köpa sånt? kram

2009-03-24 @ 15:28:29
URL: http://mammaliinda.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback