Söndag

Postat av Cassandra den 2009-03-22 16:18:45


Då var de snart en ny vecka igen. Idag har vi delat ut reklam. Vi har nämligen börjat dela ut reklam på helgerna för att få in lite extra pengar :) De gick bra, vi gjorde typ klart allt igår så de var inte så mycket kvar igår. Vi gjorde inte lart allt igår för C skulle åka iväg och jobba och ville ta de lite lugnt innan han skulle åka. Men de tog max en timme idag sen så var vi klara. Vi har fått två stora områden som ger mycket bra betalt :)

Nu är iallafall jag och Joss själva igen. C åkte till jobbet för en timme sen. Han började nämligen kl 4 idag och jobbar till 11 ikväll så idag kommer han hem tidigare än vad han gjort dagarna innan :P Jag har just städat här hemma. Medans Joss låg och sov. Så nu ser de fint ut här hemma :)



Kommentarer
Postat av: Anonym

Hej

Hon ser ut som .vad ska jag hitta på för bus nu----

go är hon

kram

Farmor o Farfar

2009-03-22 @ 18:35:59
Postat av: Anonym

Hej

Hon ser ut som .vad ska jag hitta på för bus nu----

go är hon

kram

Farmor o Farfar

2009-03-22 @ 20:07:13

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback