Vilken underbar dag

Postat av Cassandra den 2009-03-27 23:00:53


Dagen började ju med farsta med Jennie och Hugo :) I farsta bestämde vi att vi skulle hem till oss efter och äta god mat och kolla på lets dance och umgås. Vilken superkväll! När vi kom hem fick småttingarna lite mellis och sen tog vi de lugnt och kollade på olika resor! Åhhh va man blir sugen på att resa :D Eftersom jag aldrig vart utomlands mer än finland, danmark. Sen rullade tiden bara iväg och tiden var middgastid, så jag gjorde iordning lite mat till småttingarna. De blev skinka, pasta, ärtor och lite cream freach. Hugo tyckte de var helt okej och var hur glad som helst när han åt. Josefin tyckte väl de var sådär. Hon spottade typ ut maten när jag gav. Men sen så lät jag henne äta själv och då fick hon i sig mycket mer. Och hon tyckte de var roligare att äta själv.

Så efter middagen blev de bad för Josefin och Hugo :) Medan dom badade gjorde C iordning potatisgratängen. Vi åt nämligen potatisgratäng, fläskytterfile, sallad och bea. Gud så gott de var! Mums. Jag som lovat mig själv att skärpa mig med mat och börja äta massa nyttiga saker och gå ner i vikt. Men när man har främmande så får man faktist svulla :D När vi hade ätit klart så var de lets dance. Efter lets dance skjussade jag hem Jennie och Hugo. Så nu ska jag och C kolla på film. Och Josefin sover så sött!

Imorn blir de dop, och sen kanske vi kommer hitta på något med Jennie! Så de kanske blir sen uppdatering! Bilder från idag och imorn bjuds imorn kväll eller söndag!





Kommentarer
Postat av: Gammel-Moster Malin

Alltid kul när man hittar vänner som inte är "parasiter"

Finns alltid folk som utnyttjar en till fullo för att sen dra vidare till "nästa" äpple

Kraaaam

2009-03-28 @ 15:37:54

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback