Älskar våran lägenhet!

Postat av Cassandra den 2009-05-28 21:49:01


Jag satt nyss och tänkte på hur mycket jag älskar våran lägenhet! Visst skulle jag verligen vilja ha en större lägenhet. Skulle vara jätte skönt med ett eget rum till Josefin, där alla hennes leksaker kan vara. Men de kan faktist vänta. Vi har de faktist så himla bra i denna lägenhet! Varför ska Josefin ha eget rum nu, hon är ändå i samma rum som oss hela tiden :P Men sen när hn blir äldre såklart hon ska få ett eget rum! Men just nu känner jag att jag verkligen inte vill flytta! Om jag inte skulle få flera miljoner och kunna köpa värsta villan ;P Men de är ju bara drömmar! Men vi har fått de så himla bra! Och nu känns de verkligen att detta är våran lägenhet! Visst kan jag sakna våran etta! Men nu är de skönt att vi inte bor där! Men finare etta kan man inte ha! :P



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback