Blev ej som tänkt

Postat av Cassandra den 2009-05-29 14:52:18


De blev tyvärr ingen Marie och Nellie idag. Marie mådde tyvärr inte bra :( Hoppas du mår bättre snart gumman! Så vi gick ut och gungade lite i de fina vädret! Sen gick vi och handlade lite :) Stötte på Maria och Edda och Marias syrra. Men efter att ha pratat lite så gick vi hemåt igen. Nu ska jag fixa lite här hemma och sen tror jag att jag ska sätta mig på balkongen och läsa nån tidning eller bok medan Josefin sover middag :) Sen ska vi göra iordning middag, kyckling i curry med potatis :) Sen ikväll blir de talang och film, har nämligen hyr film. Så ikväll blir de en riktig myskväll med dip och grönsakar :)



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback