Får se ...

Postat av Cassandra den 2009-05-27 10:41:16


... vad dagen kommer bjuda på. Idag gick vi alla upp tidigt, eller jag och C vaknade runt kvart över 6. C skulle lämna in bilen vid 7 tiden för att vi ska ta bort airbagen (hur de nu stavas). Men jag gick upp ur sägen runt kvart över 7 då Josefin vaknade. Och vi började med de vanliga, ny blöja och lite myskläder och sen frukost. Sen var de full fart är hemma. Hon ska leka med allt! Men runt 9- halv 10 blev hon trött igen och de var dags för en liten nap innan lunchen. Och nu är hon vaken igen och vi ska snart gå och äta lite lunch.

Sen blir de att hämta bilen. Sen får vi se vad dagen bjuder på. Vi måste iallafall köpa kuvert och frimärken. Men de blir nog en vara hemma, ta de lugnt dag! Men de är alltid mysigt de med. C är ledig tills fredag så man får passa på att vara med han nu, för han fick sitt nya schema igår. Och då kommer han jobba väldigt mycket nästa månad!

Men nu ska jag börja med att göra lunch. Försöker få Josefin att vänja sig med min mat, men hon är lite bortskämd med burkmat :P Men hon äter iallafall, så de är väl positivt! Men sen äter hon väl inte lika bra, men de är väl att hon kommer på att den maten jag gör inte är god :P



Kommentarer
Postat av: Monica o baby Felice

Du ! Jag älskar din tatuering!!!! såg den sist vi sågs där vid gärdet !!

2009-05-27 @ 10:58:28
URL: http://moncans.blogg.se - tonårsliv

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback