100%

Postat av Cassandra den 2009-11-15 16:36:46


Imorse när jag loggade in på lägenhetsbyte så var de 100% på ett triangelbyte! Blev så himla överlycklig för de är den lägenheten vi helst vill ha :) Så nu hoppas jag verkligen att de som bor på den lägenheten som vi vill ha gillar den andra och den som vill ha våran gillar våran så de blir ett byte! För jag är helst säker på att vi kommer älska den som vi är intresserade av! Åh jag längtar tills vi ska få gå och kolla på den, för har bara sätt bilder och de är inte samma sak som och gå och kolla på den :) På onsdag kommer den som ska kolla på våran, om vi har hunnit bli helst friska, men de tror jag! Sen om vi får den lägenheten, så kommer vi bo på samma gård som världens bästa gammalmoster (till Josefin) och gudmor/moster (till mig) :D Så nu hoppas jag bara att de här går vägen! :)



Kommentarer
Postat av: Gammel-Moster Malin

Jaaaa..Kom hit, bo här!

Va kul!

Kraaaaam

2009-11-16 @ 07:41:31

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback