Äntligen

Postat av Cassandra den 2009-11-24 13:26:58


Då har Josefin vart feberfri hela natten och hela morgonen. Så himla skönt :) Men nu ska man väl siga peppa peppa ta i trä, för hon kommer väl få tillbaka den eftersom jag säger så :P haha! Så forhoppningsvis är hon helt frisk inom några dagar och vi kan komma ut och leka med andra barn nu :D

Får se vad dagen bjuder på, ska iallfall fixa en klädställning för på torsdag är de klädparty, sen tänkte vi fixa en julklapp åt min lilleror så vi har de klart! Sen ikväll har jag träning! Ska bli jätte kul och träna! Sen i helgen är de match! Ser verkligen framemot de :)



Kommentarer
Postat av: Daniella

Ja, det är det! Fullrulle :) Och vad SKÖNT att Josefin börjar bli bättre. Man blir ju så orolig för de små! Sedan, tror jag att det var du som undrade om Tummentröjan Joline hade på sig, för ett tag sedan? Den har jag fått av en vän, som hon budade hem på Tradera. Men Babyland, babyproffsen har väl en del Tummenkläder :)

2009-11-24 @ 20:14:29
URL: http://vitre.webblogg.se/
Postat av: Emelie

Haha.. Förlåt :) Har inte orkat sitta så mkt vid datan nu på kvällen. Men vi får prata mer imorgon. Vad skönt att Josefin börjar bli feberfri :) Puss och kram

2009-11-24 @ 23:06:00
URL: http://notjustasummerlove.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback