Dåligt ...

Postat av Cassandra den 2009-11-29 01:33:05


... utav mig igen! Har vart jätte dålig på att uppdatera! Men allt beror på att jag har haft mycket att göra!

Vi börjar med torsdagen! Då var jag i centrum typ hela dagen med Jessica, Nellie, Oliwer och hennes mamma och Marie och Elsa. Jessica och hennes mamma skulle köpa lite julisar så passade på att hålla dom sällskap och sen lunchade med dom på greken! Alltid lika god mat där! Kom hem med nån liten påse! :) hihi! Sen kom C hem och då gick vi hem, behövde fixa och förbereda lite saker till mitt första mykidooparty! Pappa var uppe en sväng hos oss innan vi skulle åka, han skulle klippa sig vid oss och kom lite tidigt så han kom upp till oss och fördröjde tiden! Vid 4 var de iallafall mitt första party, de ick väl sådär för min del! De kunde gått bättre! Men folk köpte och de var de positiva :)

Sen igår, fredag så va jag i farsta med Jessica och henns barn :) Först åkte jag till henne för att sedan få skjuss av hennes pappa dit! Jätte snällt :) Vi kollade lite, och självklart hittade jag lite saker igår med, inte så himla bra kanske! Men så blev de iallfall :P Men lagom till vi skulle äta kom Christofer och gjorde oss sällskap! Sen kollade vi lite till och de slutade med att vi hamnade på Åhlens där dom hade 20% på barbapappa saker. Och jag är helt såld för barbapappa så de blev lite saker till Josefin i julklapp! :) Sen kollade vi lite till och sen blev de fika :) De är alltid lika mysigt att umgås med Jessica och barnen! Vi har ju inte träffats under den perioden Josefin vart sjuk så de är verkligen kul att hon är frisk så vi kan umgås :) 3 dar på raken och de blir absolut inte förmycket :D Nästan som man börjar undra om vi skulle klara oss utan varandra ;D eller vad säger du? :D hahah! Men sen på kvällen igår så hade jag mitt andra mykidooparty, och de tycker jag gick mycket bättre och de blev en bättre försäljning! :) Jätte trevliga var dom också! Så de är alltid ett plus!

Idag började dagen att vi försov oss :P Eller så farlig var de inte. Vi vaknade kl 12, Josefin med! Hon var uppe väldigt sent igår! Hon ahr kommit in i fel tider nu nr hon vart sjuk, så vi håller på att försöka ändra på dom, men de är inte lätt! Och kvart över 1 så hade jag samling i nacka för match! Men vi hann precis. Medan jag hade samling så var Christofer och Josefin i nacka forum och fixade en present till Morfar som vi skulle till efter matchen :) Matchen gick sådär, förlorade med 5-1, jag kunde vart bättre, men men! Efter matchen åkte vi då till morfar. Han har flyttat till stan så nu bor han precis vid södersjukhuset :) Jätte fin lägenhet! Så vi var där till halv 8 och kom vid 4 :) Så de har vart en jätte trevlig kväll! Sen påvägen hem somnade Josefin i bilen, men vaknade till lite när vi skulle gå från bilen och hem. När vi kom hem fick hon lite välling och sen somnade hon på en gång igen! Och hon sov inget på hela dagen (hon har ej velat sova). Så förhoppningsvis vaknar hon tidigt och kommer tillbaka till sina normala tider igen :)

Nu ska jag iallfall sova, är fortfarande pigg, men klockan är mycket och nu behöver jag verkligen sova! Imorn blir de en träff med min mamma, och sen ett till mykidooparty, men då hos Jessica :D



Kommentarer
Postat av: Jackie

SV: Tack så mycket för din kommentar! Lilla Josefin är också supersöt!

2009-11-29 @ 12:25:18
URL: http://jackiew.blogg.se/
Postat av: Love Oliwers mamma

Hej!



Hans julklapp blev denna roliga sak :)

http://alomjatek.unas.hu/shop_ordered/5332/shop_pic/unas_201398.jpg så där ser den ut :)



Kram Love

2009-11-29 @ 13:41:15
URL: http://mommyatnineteen.blogg.se/
Postat av: Marie Nellie & Oliwer´s Mamma

klart vi inte klarar oss utan varandra. vi är bäst :D haha syns imorgon gumman puss <3

2009-11-29 @ 20:32:26
URL: http://shiiitonge.blogg.se/
Postat av: Jenny

hihi min första visning var också super nervig, o har inte haft så dålig försäljning på någon sen efter den heller ;)



Hoppas du har fått in ett gäng visningar framöver iaf, övning ger färdighet :)



Kram Jenny

2009-11-29 @ 22:16:02
URL: http://jennyn.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback