De blir ev flytt innan jul!

Postat av Cassandra den 2009-11-19 12:49:59


Åhh, vi var och kollade på lägenheten idag och vi älskade den och den skulle verkligen passa oss perfekt :) De stog vårt namn i lägenheten ;) haha! Nä, men de var verkligen hur fin som helst och vi vill verkligen flytta dit! Men de var ju en kvinna som tittade på våran lägenet igå och hon tyckte verkligen om den :) Och vi älskade den vi kolla på idag, så nu är de bara han som bor i den vi vill ha som ska kolla på hennes som kollade på våran som ska bestämma sig :) Men han tror de kommer bli flytt :) Så nu håller vi bara tummarna på att de blir så, för om vi flyttar blir de innan jul, nästan så snart som möjligt! Bara småsaker som ska fixas med papper och så :D hihi! Så nu hoppas jag verkligen att de här går vägen! En sak som är positivt också att vi har ju min moster som kan sitta barnvakt om något skulle dyka upp ;D De ska bli jätte kul och komma nära henne :) Vi skulle kunna prata från våra fönster till hennes balkong så nära är de :)



Kommentarer
Postat av: Marie

Va kul! Då kan elsa och josefin leka ofta. :-)

2009-11-19 @ 13:00:14
URL: http://mahii.blogg.se/
Postat av: Sandra [2barnsmamma]

Låter kul med flytt, ska ni flytta till större? :)

Vi ska också flytta innan jul, 1 december faktiskt :)

2009-11-19 @ 13:33:44
URL: http://sandrastomberg.com
Postat av: Em

Åh, vad spännande med lägenheten! Hoppas ni får den :) Jag skulle gärna vilja flytta jag med, känns lite väl trångt här nu men det får nog vänta något år eller så...



En rabattkod säger jag såklart inte nej till, det vore snällt! :)

2009-11-19 @ 14:15:34
URL: http://mammaochbullen.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback