Hoppas!

Postat av Cassandra den 2009-11-23 21:46:44


Nu hoppas jag verkligen att lilltjejen här blir frisk :) Hon har fortfarande hög feber, men får att pencelinen börjar verka snart :) Hon har bara fått en dos av pencelin för igår när mamma skulle hämta penselinen fanns de inget att hämta. Så ringde dit idag och då hade de blivit fel i deras system så doms kulle fixa ett nytt så vi gick själv och hämtade de idag! Christofer var hemma idag för Josefin har vaknat 2 gånger i natt och bara skrikit utan att något som hjälpte i en halvtimme. Men nu verkar hon må bättre och Christofer ska jobba imorn :) Nu ligger Josefin och sover nu, efter ett bad och så! :) Nu ska jag betala lite räkningar! :) Fick ju mina pengar i fredags efetrsom jag får vårdnadsbidrag, de hade jag glömt bort :) Så fick en överraskning när jag kollade kontot idag ;) hahaha!

Imorn blir de en till hemmadag! Sen får vi hoppas på att Josefin blir frisk så vi kan komma ut lite iallfall :)

Svarar på alla kommentarer imorn! :)



Kommentarer
Postat av: Love Oliwers mamma

Jaa eller hur är han :) superduper duktig kille nu ju :)



Är din lilletös frisk nu ?:)



kram Love

2009-11-23 @ 22:41:13
URL: http://mommyatnineteen.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback