Hur kommer dagen se ut imorn?

Postat av Cassandra den 2009-11-15 21:15:03


Imorn kommer vi missa tuben igen :( Inge kul alls! De är de ända som är roligt för Josefin i veckorna som är bestämt. Men eftersom hon blivit sämre i magen igen under dagen så vågar jag inte åka dit så jag smittar andra! Så vi kommer vara hemma. Ska försöka gå ut med Josefin om de inte var dom idag att de bara regnade hela tiden! Sen så måste de städas, ser inte roligt ut här hemma när man är sjuk så orkar man inte lufta ett finger! Men imorn måste de fixas för på onsdag kommer de en och kollar på våran lägenhet också! :) Jag hoppas verkligen på en flytt snart :D Sen imorn så kommer de inte hända så mycket mer än att städa och leka med Josefin!



Kommentarer
Postat av: Adams mamma

Jo de flesta bvc sköterskor verkar väldigt positiva till det, men så var det med ett annat vaccin när vi var små som min mamma vägrade ge mig och min bror och flera år senare visade det att massa barn som fått den hade fått hjärnskador så jag är skeptisk.. Men det är ju upp till var och en :) Hoppas ni får bra svar så ni kan bestämma er hihi..

2009-11-15 @ 22:21:02
URL: http://mammatilladam.blogg.se/
Postat av: Madde - Smillas Mamma

Hihi tackar tackar =)



Hur är det med er ? Vad har ni fått magsjuka ifrån ? =S

2009-11-16 @ 01:05:29
URL: http://madeeleeiinee.blogg.se/
Postat av: Sandra [2barnsmamma]

Dom har inte fått några känningar alls än, grabben hade dock lite ont i armen men nu fram på kvällen verkade det ha släppt :)



Nej, tyvärr. Jag bor i Säffle, värmland :)

2009-11-16 @ 20:16:59
URL: http://sandrastomberg.com

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback