Måndag kväll!

Postat av Cassandra den 2009-11-16 20:39:17


Josefins mage har väl inte blivit sådär mycket bättre! Men förhoppningsvis blir den väl bättre i veckans gång, men ska förbi BVC imorn och kolla med vaccinet till Josefin och då ska jag passa på att fråga! Josefin sover iallfall gott nu och jag och C kollar på ullared :P Sen blir de väl något annat! Imorn blir de vaccin för oss också!De har fått in i handen och eftersom både jag och C är i rikssonerna! Jag har asma och Chrostofer har dåligt imunförsvar! Sen passar vi på att vaccinera Josefin samtidigt, fast på BVC :) Har hört många barn som har klarat sig hur bra som helst när dom fått sprutan så nu känner jag mig mer säker :)



Kommentarer
Postat av: emma

jag blev av med trygghansa jobbet för dom fick inte fortsätta med det, vet inte varför =/ tyvärr.. men men, kram

2009-11-16 @ 21:55:49
URL: http://emmzien.blogg.se/
Postat av: Taru & Flickorna

Visste inte att man var i riskzon för att man har

dåligt imunförsvar. Trodde riskgrupperna tillhörde

dom allvarliga och jätte sjuka.

Men good to know! Mitt imunförsvar är på 0!

2009-11-16 @ 22:26:07
URL: http://babymammy.blogg.se/
Postat av: Ruby o milo

hehe wooow! vad e det för gåvor;)??

ja vill bara kolla runt lite om ngn e intresserad.. :)

2009-11-16 @ 22:40:59
Postat av: Madde - Smillas mamma

Vi mår bara bra, är hemma hos min mamma och ska bo här hela veckan. Richard är på kurs och jag vill inte vara själv hemma =P

Inte någon annan av kompisarna som blivit sjuka ? =/

2009-11-16 @ 22:55:10
URL: http://madeeleeiinee.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback