Ny vaccinerad!

Postat av Cassandra den 2009-11-17 15:55:19


Då var jag och Christofer vaccinerade! Josefin vaknde med 38,8 grader feber så hon fick bara alvedon så fick hon mysa i vagnen när vi skulle ta sprutan! Så som ni förstod blev de igen spruta för Josefin idag! Barnen måste vara helt friska så vi får vänta till nästa gång de kommer in :)

Nu är vi bara hemma och tar de lugnt! Josefin springer runt och leker! :)



Taru
Jag har tappat bort ditt användarnamn och lösen så kommer inte in på din blogg så kan ej svara på kommentarena så får göra de här :D Du får gärna lägga en kommentar om de ;)

Lägenheten ligger på idunvägen :) Ang att Christofer har dåligt imunförsvar! De är en riskson :)



Kommentarer
Postat av: T & flickorna

Har ju inget lösenord längre.. :-)



Okej! Då ska jag också ta och vaccinera mig då!

Tog ni vaccinet på vårdcentalen?

Sist jag kolla i slutet på förra veckan stog

det att det var slut..



2009-11-17 @ 16:59:34
URL: http://babymammy.blogg.se/
Postat av: Anonym

hej! ska ni flytta till nynäshamn? :)

2009-11-20 @ 21:58:17

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback