Underbara onsdagen

Postat av Cassandra den 2009-11-25 21:07:54


Idag har de verkligen vart en helt udnerbar dag! Först sovmorgn, och de är ju inte alls fel :D Sen blev de träff med Jessica och barnen! Blev lite shopping och lunch! Löpte faktist ett par nya mjukisar och sen blev de två tomtar som ska vara i hallen :) Så nu ska de fixas här hemma, vi ska sätta upp lite julpynt idag, men inte allt! På söndag kommer mycket upp, men vi ska fuska lite och sätta upp lite ikväll :) Sen vid halv 5 så åkte vi till mediamarkt och där blev de lite mer shopping, lite nya filmer och så! Sen stötte vi på Emelie, Timpa och Julia och de skulle äta, först så tänkte vi att vi skulle åka hem och äta, men sen kollade vi klockan och tiden hade verkligen rusat iväg så vi gick upp och satte oss vid dom och åt mat och pratade, jätte trevligt var de verkligen :) Sen skilldes vi parkeringen och vi åkte hem, gjorde iordning Josefin, men sova de vill hon inte. Så hon får leka av sig lite sen kommer hon säkert somna som en stock och då kanske man kan få lite sovmorgon imorn igen :)

Men nu ska jag kolla lite tv och plocka här hemma, eller de är det som är sagt nu iallafall, men sen får vi se om jag gör de. Kanske sitter kvar här ett tag till ;D



Kommentarer
Postat av: emma

ja men va fan ;D haha! bättre tidigt än försent? ;D haha jag älskar ju julen så därför vill jag njuta av den länge :D

2009-11-27 @ 19:07:28
URL: http://emmzien.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback