Vårdguiden

Postat av Cassandra den 2009-11-18 23:58:17


Då ringde jag vårdguiden igen! Efter att jag pratat med Jessica så ringde jag till vårdguiden! Innan jag pratade med Jessica så mätte jag Josefins feber 39,7 grader. Men innan jag ringde vårdguiden så hade den skjungit till 38,5. Alltså då har hon fått alvedon efter jag fick tempen 39,7. Pratade lite en sköterska och hon tyckte inte vi behövde åka in än. Men om hon skulle få andnöd skulle vi åka in. Och om febern håller i sig i 2 dagar till ska vi ringa vårdcentralen. Men Josefin äter och dricker bra och kissar och bajsar bra så hon tyckte inte de var så fara alls. Sen att hon fick brikanyl till sin hosta var jätte bra att vi gav. Så nu får vi hoppas på att febern försvinner istället för att den stiger igen och att allt blir sämre så vi måste åka in!



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback